Stella, full av körsbärskart!

Mitt fina lilla körsbärsträd Stella dignar under tyngden av alla sina kart! Idag upptäckte jag att de översta grenarna och framförallt toppskottet bågnade betänkligt så jag har tillfälligt stagat upp det med en bambukäpp. Hoppas nu bara att det hjälper! 🙂
Själv är jag mest imponerad över hur många kart det bär. Trädet är inte ens två år gammalt och förra året skördade vi hela fyra (4) körsbär!

One thought on “Stella, full av körsbärskart!

  1. Pingback: Ljuvliga körsbär! | Min trädgårdsblogg

Kommentera

