Trådgårdsböcker på bokrean!

Sprang som hastigast förbi bokrean idag och såg till min glädje att en av mina trädgårdsbiblar var på rea! Handbok för köksträdgården av Lena Israelsson är en av de böcker jag ständigt återkommer till för tips & råd, har du inte redan den så tycker jag absolut att du ska slå till nu på rean!

SavedPicture-201522713368.jpgSen såg jag även en annan spännande bok av Susanna Hultin som jag inte har sett förut, Handbok för din trädgård. Hann tyvärr inte bläddra i den, men den såg åtminstone trevlig ut!

SavedPicture-2015227133617.jpg

Kommentera

