Katter i kökslandet igen..

Så här snygga och välkrattade lämnade jag mina odlingsbäddar häromkvällen..

SavedPicture-201547121238.jpgOch så här hittade jag dem morgonen därpå när en katt använt lådan som toalett.

SavedPicture-201547121248.jpgNu hade jag som tur var inte hunnit så nåt just i den här lådan, men annars är det sådär lagom kul att få sina små frön omkringsprätta av en nödig katt. Hädanefter är det jag som täcker över alla mina sådder med fiberduk och hoppas att det ska avskräcka kissarna!

Och har du som läser detta nåt bra knep för att avskräcka katter så dela gärna med dig!

 

 

Kommentera

